پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت چوب حفاری چیه؟

گواهی
چین Wuhan Kingdrilling Diamond Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Wuhan Kingdrilling Diamond Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
سلام، کالا را دریافت کردیم، من آنها را امتحان کردم و راضی هستم، می خواهم یک محصول دیگر سفارش دهم

—— پاول

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
چوب حفاری چیه؟
آخرین اخبار شرکت چوب حفاری چیه؟

لوله حفاری یک بخش از لوله فولاد ضد زنگ است که برای تشکیل رشته حفاری به یکدیگر متصل می شود. رشته حفاری دستگاه حفاری را در سطح به سوراخ در سطح تونل متصل می کند.آن را برای ارائه گشت و گذار به سوراخ bit و برای تامین مایع حفاری از سطح به سطح برش استفاده می شود.

 

لوله حفاری یک میله فلزی گرد ساخته شده از فولاد ابزار است که خرد شده و به تحملات تنگ پولیش شده است.که باعث می شود محصول ایده آل برای ساخت ابزار باشد..

 

لوله حفاری با تحمل های بسیار سخت برای اطمینان از عدم وجود نقص ها، اجازه می دهد تا محصول نهایی را در برابر ضربه، مقاومت در برابر لباس، مقاومت در برابر تغییر شکل،و در دمای بالا لبه را حفظ کنیدابزار ساخته شده از لوله حفاری به ویژه برای پردازش مواد دیگر مناسب است.

 

لوله حفاری با ماشینکاری فولاد درجه ابزار به میله ها ساخته می شود. میله به دقت به تحمل های خاص خرد می شود و سپس برای یک سطح تمیز و صاف آراسته می شود.فرآیند پولیش کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تحمل های خاص حفظ می شود.

 

لوله حفاری اغلب قبل از ماشینکاری برای کاهش سختی و بهبود قابلیت ماشینکاری فولاد، سخت می شود.فرآیند گرم کردن شامل گرم کردن لوله حفاری تا زمانی که قرمز شود و سپس خنک کردن یا خاموش کردن آن در آب استسپس میله ها با روغن ضد زنگ برای ذخیره سازی پوشش داده می شوند تا اطمینان حاصل شود که سطح جوشانده تغییر رنگ نمی کند.

میخانه زمان : 2024-01-22 17:01:14 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Wuhan Kingdrilling Diamond Co.,Ltd

تماس با شخص: Ms. Wendy Chen

تلفن: 0086 13685829633

فکس: 86-027-87385991

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)