پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت یک بیت DTH چیست؟

گواهی
چین Wuhan Kingdrilling Diamond Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Wuhan Kingdrilling Diamond Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
سلام، کالا را دریافت کردیم، من آنها را امتحان کردم و راضی هستم، می خواهم یک محصول دیگر سفارش دهم

—— پاول

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
یک بیت DTH چیست؟
آخرین اخبار شرکت یک بیت DTH چیست؟

یک سوراخ DTH (در پایین سوراخ) یک ابزار مورد استفاده در عملیات حفاری معدن، معدن سازی و ساخت و ساز است. این ابزار برای استفاده با چکش پایین سوراخ برای حفاری سوراخ در سنگ، خاک،و سایر مواد سخت.

 

سوراخ سوراخ از یک بدن فولادی با دندان های کروی کاربید ولتفستم در سطح تشکیل شده است. دکمه ها در یک الگوی خاص قرار دارند تا الگوی حفاری مورد نظر را فراهم کنند.دکمه ها از مواد بسیار سخت و با دوام ساخته شده اند که می توانند در طول فرآیند حفاری با ضربه های بالا و فرسایش مقاومت کنند.

 

دریل پایین سوراخ به رشته حفاری متصل می شود که دریل را می چرخاند و نیروی لازم برای حفاری سوراخ را فراهم می کند.دکمه ها روی سطح سوراخ شکستن سنگ، خاک، یا مواد دیگر برای ایجاد یک سوراخ.

 

سوراخ های زیر سوراخ در اندازه ها، اشکال و طرح های مختلف، بسته به نوع عملیات حفاری و مواد حفاری وجود دارد. آنها معمولا در معدن استفاده می شوند،حفاری نفت و گاز، ساخت و ساز و حفاری زمین حرارتی.

 

DTH یک ابزار برای برش سنگ است.سوراخ کن طراحی شده تا در هر شرایطی بیشتر حفاری کند و کار را آسان تر کند.آنها دارای طول سر بهینه شده، حداکثر پشتیبانی فولادی برای دندان های گلوله کاربید، شکاف های عمیق برای شستشوی عالی و ساختار برش تهاجمی هستند.

 

سر چکش DTH برای حفاری سوراخ در انواع مختلف سنگ ها با چکش های DTH استفاده می شود.استفاده شده در ارتباط با چکش حفاری، قطعه چکش حفاری با یک راننده اسپلین برای چرخش قطعه در زمین طراحی شده است.

 

سوراخ کن طراحی شده تا در هر شرایطی بیشتر حفاری کند و کار را آسان تر کند.آنها دارای طول سر بهینه شده، حداکثر پشتیبانی فولادی برای دندان های گلوله کاربید، شکاف های عمیق برای شستشوی عالی و ساختار برش تهاجمی هستند.

 

سوراخ های غوطه ور برای حفاری کارآمد طراحی شده اند.این قطعات بیشترین مقدار انرژی پیستون را به سنگ منتقل می کنند.سوراخ بر اساس استانداردهای کیفیت سختگیرانه با استفاده از تکنولوژی فلزکاری تجربه شده ساخته شده است.

میخانه زمان : 2024-01-12 16:46:38 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Wuhan Kingdrilling Diamond Co.,Ltd

تماس با شخص: Ms. Wendy Chen

تلفن: 0086 13685829633

فکس: 86-027-87385991

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)